Ze względu na przerwę urlopową od dnia 28.06.2021 r. do 14.07.2021 r. zamówienia złożone w tym okresie będą realizowane po 14.07.2021 r.

Gwarancja, zwroty i reklamacje

  1. Sklep internetowy verplus.pl udziela gwarancji na okres 24 miesięcy od daty wystawienia dokumentu sprzedaży.
  2. Zakupione produkty w sklepie internetowym verplus.pl podlegają wymianie wyłącznie po uznaniu złożonej reklamacji.
  3. Reklamację można złożyć e-mailem lub pisemnie wraz z dowodem zakupu.
  4. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego asortymentu.
  5. Sklep internetowy verplus.pl nie ponosi odpowiedzialności:
  • z powodu złego opomiarowania produktu przez Państwa
  • z niezgodnego z instrukcją  montażu i związanych z tym błędów przy  użytkowaniu naszych produktów
  1. Reklamowany asortyment prosimy przesłać na swój koszt, jako paczkę ekonomiczną Poczty Polskiej na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „VERPLUS” Lucyna Kordyś , ul. Dzieci Polskich 30a, 64-920 Piła
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma zwrot kosztów poniesionych za przesłanie reklamowanego asortymentu, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dla paczek ekonomicznych.
  3. Koszty nie uznanej reklamacji obciążają kupującego. Aby otrzymać z powrotem produkt należy uregulować należność za przesyłkę.
  4. Sklep internetowy verplus.pl nie odpowiada za sposób opakowania reklamowanego asortymentu oraz usterek związanych z uszkodzeniami powstałymi w wyniku przesyłki reklamowanego towaru.

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdą państwo w zakładce "regulamin".