- Sklep internetowy verplus.pl udziela gwarancji na okres 24 miesięcy od daty wystawienia dokumentu sprzedaży.
- Zakupione produkty w sklepie internetowym verplus.pl podlegają wymianie wyłącznie po uznaniu złożonej reklamacji.
- Reklamację można złożyć e-mailem lub pisemnie wraz z dowodem zakupu.
- Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego asortymentu.
- Sklep internetowy verplus.pl nie ponosi odpowiedzialności:
- z powodu złego opomiarowania produktu przez Państwa
- z niezgodnego z instrukcją montażu i związanych z tym błędów przy użytkowaniu naszych produktów
- Reklamowany asortyment prosimy przesłać na swój koszt, jako paczkę ekonomiczną Poczty Polskiej na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „VERPLUS” Lucyna Kordyś , ul. Dzieci Polskich 30a, 64-920 Piła
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma zwrot kosztów poniesionych za przesłanie reklamowanego asortymentu, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dla paczek ekonomicznych.
- Koszty nie uznanej reklamacji obciążają kupującego. Aby otrzymać z powrotem produkt należy uregulować należność za przesyłkę.
- Sklep internetowy verplus.pl nie odpowiada za sposób opakowania reklamowanego asortymentu oraz usterek związanych z uszkodzeniami powstałymi w wyniku przesyłki reklamowanego towaru.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdą państwo w zakładce "regulamin".